poniedziałek, 12 maja 2014

bohaterowie

Arienne Mercer 17 lat
"Tata myśli, że nie będziesz dla mnie wystarczająco dobry. Mama mówi bądź ostrożna, bo on złamie twoje serce na trzy. Oni nie chodzą w moich butach. I nie są całowani przez ciebie. Moja siostra mówi, że nie lubi tego jak masz ułożone włosy. Ale ja wiem, że jest zazdrosna więc czemu miałoby to mnie obchodzić? Muszę kłamać o tym, jak dobrze się z tobą czuję. Powiedz mi, powiedz, że nie złamiesz mi serca. Nie rozedrzesz mojego świata na kawałki. I będziesz wtedy kiedy będę cię potrzebowała. Bo ja chcę im powiedzieć. Oni po prostu cię nie znają. Nie znają cię tak jak ja. To zabawne, bo czasami czuję się jakbyśmy byli przeciwko całemu światu. Traktują cię jak kryminalistę ale ja wciąż będę twoją dziewczyną. Odejdę lub umrę z tobą. (...) Nie wiesz o naszej miłości. Wybierasz to co widzisz. Bo gdybyś czuł to jak się kochamy. Pozwoliłbyś na to. Nie wiesz o wszystkich razach. Kiedy jesteśmy tylko on i ja, tak ja. Bo gdybyś czuł to jak się kochamy. Pozwoliłbyś na to"
- Little Mix - They Just Don't Know You

Justin Bieber 20 lat
„A ja, nie wymieniłbym tego na świecie. A ja, po prostu jestem tak cholernie szczęśliwy, że jesteś moją dziewczyną. A ja, nie wymieniłbym tego na nic. Nie, nie, nie, za nic. (…)Wszystkie te razy, które spędziliśmy na basenie, dziewczyno. Byłem zbyt biedny, by zabrać Cię nawet do zoo, dziewczyno. Może to właśnie dlatego, że miałem Ciebie, dziewczyno. (…) Człowieku, nienawidzę widzieć Cię samotnej w klubie. Szukającej pocałunków i uścisków, sączącej XO dopóki cię nie wyrwę mówiąc: chodźmy! (…)Moją winą były te długie noce. Długie noce, kiedy zostawiałem Cię na prześcieradle. Przepraszam, że musiałaś sama płakać przed snem. Próbowałaś liczyć na mnie, a ja sprawiłem, że liczyłaś owce. Wiem, że nie byłem z Tobą szczery, prawie zerwałem wszystkie obietnice, przyniosłem kłopoty do Twojego świata. I powiedziałaś : „Jak mogłeś mnie okłamać, myślałam, że mógłbyś za mnie zginąć"
- Big Sean - Ashley 

Katina Qeens 17 lat
"Mam w głowie wers. Słowa, które sprawiają że się jąkam. Swag w moim kroku. Zmiana z szarego w kolor, gwarantuję to. Znalazłam mój szczęśliwy numer i to uczucie że załapałeś. Nie pomaga, ale sprawia że się zastanawiam. Nie ma potrzeby próbować. On jest po prostu właściwy. On ma to coś. Nie pozwolę nikomu powiedzieć mi nie. Nie, nie obchodzi mnie. Zabiera mnie wysoko. Nie spocznę, dopóki ten chłopak nie będzie mój. On rozumie mnie dobrze. Ja rozumiem to źle. On sprawia że czuję się jak dziewczyna stająca się wściekła. Ma mnie biegająca dookoła jakbym miała świra. Zabiera mnie w dół, nie mogę zatrzymać. Podnosi mnie. Nie mogę zejść na dół. Zamknął mnie i ja nie chcę wychodzić. Wiem, że bawi się moim sercem i że ja nie mam wyboru."
- Little Mix - Something About The Boy

 Derek Mayers 21 lat
   "Hej! Maleńka, jesteś przebojem. Gorąca niewielka postać, tak, jesteś zwyciężczynią. I tak bardzo się cieszę, że jestem twój. Jesteś klasą sama w sobie. I oh, mała ślicznotko, kiedy mówisz do mnie przysięgam cały świat staje. Jesteś moją ukochaną. I tak bardzo się cieszę, że jesteś moja. Jesteś jedyna w swoim rodzaju. Znaczysz dla mnie, tyle ile ja znaczę dla ciebie i razem kochanie. Nie ma niczego, czego nie moglibyśmy zrobić, bo jeśli mam ciebie, nie potrzebuję pieniędzy, nie potrzebuję samochodów, dziewczyno, jesteś dla mnie wszystkim. Jestem zakochany w tobie. I dziewczyno, nikt więcej nie mógłby, bo z każdym pocałunkiem i każdym uściskiem, sprawiasz, że się zakochuję. I teraz wiem, że nie mogę być jedyny."
- Chris Brown - With You

___

Jazmyn 15 lat
Jackie 21 lat
Lil Twist 21 lat
Chris 23 lata
Candy 21 lat
Britney 19 lat
Marie 20 lat
Michael 18 lat
Maya 19 lat
Zeke 22 lata


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz